reklama

Čo všetko sa dá robiť prsami

Keď ste si, ako ja, mysleli, že celebrity môžu v súvislosti so svojím hrudníkom šokovať akurát tak, že prsia ukážu alebo neukážu, priznajte si svoj omyl. Prsia toho dokážu oveľa viac! Najakčnejšie sú, prirodzene v uhorkovej sezóne, ale ani v tejto - tekvicovej, nezaháľajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Za svoju vernosť www.zoznam.sk každodenne platím tým, že ešte kým sa dostanem k svojmu mailu, dostávam prsné správy od autorov topiek. Prsia sú tam na programe každý deň, Krainová prsia zásadne tasí, Verešová za nimi, chúďa, plače, lebo jej odišli, Judínyová prsami dráždi. Belohorcová s Rolins prsia štedro prepožičiavajú, ale tá hnusoba, Katy Perry, ich naopak schovala. Hanychovej prsia zakryli iba šperky, Balúchovej ich zväčšili, Plháková nimi provokovala a herečky na Oscaroch sa, pozor, vyprsili! Ešte takto pred pol rokom som bola presvedčená, že najdebilnejší titulok, aký som kedy čítala, je Ťuk, ťuk, ťuk, aký dáme tuk, ktorý raz naservírovali v istom časopise o dobrom jedení. Lenže potom začala na bleskovkách prsná sezóna vo veľkom štýle a voľaktorá Vytasila bujné vnady.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetkým, ktorí majú v úmysle poradiť mi, aby som sa zo zoznamu konečne odpratala, vopred ďakujem. Ale ja nikam nepôjdem. Počkám si na časy, v ktorých sa bude na topkách prsami hroziť, strašiť či mávať. Tuším, že už sú blízko.

soňa košíková

soňa košíková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kávička, knižka a nohy na parapet Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu